26102017 // familie




































Afgelopen zaterdag doken we het stadspark van Kampen in; ik en mijn zus met haar gezin. In augustus verwelkomden zij hun derde zoon en dit was mijn cadeautje... Het is een levendige herfst-shoot geworden. We hadden een ander moment gepland in verband met het weer, maar toen het zonnetje doorzette, kwamen we daar maar snel op terug. Gelukkig maar!

Een voordeel van foto's maken in de natuur, is dat de kinderen een uur lang plezier hebben en vrij kunnen spelen. Zo wordt het een gezellig gezinsmoment in plaats van een knarsetandend en tenenkrommend; "Doe nou eens even normaal en kijk eens in de lens". Ik geloof dat ik hen wel vast heb kunnen leggen zoals ze zijn, alhoewel ik voor dit bericht het aantal gekke bekken even heb gereduceerd (verder zeg ik niets). 

Nog een beetje jeugdsentiment; schommelen in een treurwilg. Vroeger deden we dit altijd achter het huis bij onze opa en oma... boven de sloot. Superspannend natuurlijk, want als je schommel knapte, lag je in het water... Ook menig kransje gevlochten voor mijn grootouders overigens, liefst met madeliefjes erin. 

Leuk Luke en Hannah, onderstaande foto wordt vast de uitnodiging voor jullie 12,5-jarig huwelijksjubileum binnenkort... denk ik. Zoveel emotie... zo puur en persoonlijk. Mooi dat jullie mij een kijkje in jullie hart gaven... tortelduifjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten